30 januari Söndag 2011
Publicerat den

Jag ska försöka skriva något vettigt inlägg i dag också. Det är min plan!
Johan slog rekord i dag genom att få Julia att somna efter endast 50 sekunder. Inte illa alls! Det är de där afrikanska trummorna som gör susen, helt otroligt! Jag känner mig ganska korkad som står och vaggar henne i famnen i upp emot en halvtimme och försöker söva henne med hjälp av gamla vaggvisor. Det fungerar inte! Det enda som händer är att Julia blir grinig och att jag får ont i armarna.

I dag har solen skinit och det har varit vårkänslor i luften. Jag och mamma var ute på en promenad i eftermiddags och då såg vi små snödroppar i en rabatt. Roligt att de har kikat fram alla redan. :} Synd att det fortfarande är januari... det skulle gärna få vara april för mig nu!

Medan det ändå var sol så passade jag på att fota barnvagnen eftersom vi ska sälja den. Jag satte ut en annons på blocket och har redan ett par som är intresserade! Hoppas verkligen att de vill köpa den. Det känns som att vi har hela huset fullt av barnvagnar så det ska bli skönt att få lite mer plats! Den är ju väldigt fin och bra, så det är allt lite tragiskt att behöva sälja den.. Men vad gör man inte! Det finns väl fler barnvagnar..

Åh! Jag har varit sjukt trött hela dagen. Julia som envisas med att dra upp mig mitt i ottan! Klockan 6 ville hon påbörja sin dag i dag! Det enda positiva med det är väl att vi kan titta på soluppgången tillsammans. Det är allt bra vackert! Vårt lilla fönster i vardagsrummet vetter mot öst. Himlen var alldeles randig! Det gäller verkligen att ta vara på de få minutrarna som det är såhär, för sedan är himlen tråkigt blå/grå igen. ^^
Hur fint? ↓

Okej, den är photoshopad. Det här är originalet ↓. Eller originalljuset ska jag kanske tillägga eftersom det inte är samma bild. Det är nästan finare... ;P







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?