Är hon död?
Publicerat den

Jävlar! Julia har sovit i sin vagn nu i över 1 timma - utomhus! Jag var nyss ute och kände på henne lite {var rädd att hon har dött!} men hon hade det så varmt och gött där i vagnen minsann! Härligt för henne!

Till min stora förvåning i morse så har jag sedan nyårsafton minskat ca 4 kg i vikt. Wow! Trots att jag har fuskat de senaste mornarna med att äta limpa & oboy istället för en Nutrilett shake, så har jag inte gått upp ändå! Jag hade nämligen inte druckit oboy på så sjukt länge så jag var bara tvungen att ta lite. Gott var det! Man säger väl att 5 kg är en storlek va? I så fall är jag snart nere på M igen, haha. Men det här är ju lätt, faktiskt! Att bara hålla upp med onyttigheterna är inte en så svår match som jag först trodde att det skulle vara! Go! Go! Go!

Om ungefär en timme ska jag ta bussen in till Skövde och ha en körlektion. Ska även boka en utbildningslektion {som är ungefär som uppkörningen så att jag får känna på det!}. Efter lektionen ska jag träffa mamma och sen kan jag åka med henne hem. Det är bra att ha föräldrar som jobbar i andra städer ibland.










 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?