Dag 29 – Saker som jag är tacksam över
Publicerat den

Den lättaste frågan hittills!
Jag är väldigt tacksam över allting i mitt liv. Allt som jag har och allt som jag har varit med om. Allting, oavsett om det är bra eller dåligt, har gjort mig till den jag är i dag och det är jag väldigt tacksam för. Är man tacksam så får man mer hjälp i livet, I've heard...

Jag skulle kunna rabbla upp 10 saker just nu som jag är tacksam över:
» jag har världens finaste dotter
» jag har världens finaste djur
» jag har ett underbart hem
» jag kan äta mig mätt varenda dag
» jag har tv, dator, internet, photoshop och allting sånt där kul
» jag har varit utomlands ett antal gånger
» jag har en bra kille
» jag är frisk
» jag har bra betyg
» jag har bra kompisar
and so on..

Vågar ni utmana mig? ;} Skriv vad ni är tacksamma för vetja! Och kom i håg: visar ni er tacksamhet så kommer livet bli lättare för er.

länk

länk




 Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken bra sida! Försökte men de funka ej :/



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?