Den 9 januari
Publicerat den

Fullt upp i dag, nästan! :}

Var ute och övnigskörde på ISEN i förmiddags. Pappa fick köra första biten för jag var lite feg ifall jag skulle råka fastna i en snödriva eller helt enkelt inte kunna stanna! Men när jag väl körde gick det bra, förutom att jag kanske körde lite väl sakta ibland. Vägarna som oftast är fulla med bilar är ju inte särskilt hala, som tur är!

Efter körningen satt jag på trafikskolan en stund och pluggade. Gick igenom 280 frågor och klarade äntligen B-delen! Hinner inte så mycket åt gången, men jag är nöjd ändå. Hade bara 4 fel av 70, det får duga! ;) Är nu inne på C-delen och den är märkbart svårare. Blöh! Det blir att läsa bok och sitta där nere vid datorerna en hel del de kommande veckorna! Allt för körkortet! :)

Gick hem på isen. En jävla Volvo körde förbi mig när jag gick på cykelbanan och skvätte ner hela mig. Hade jag haft ett gevär med mig hade jag skjutit bilen i 1000 bitar, men nu var det tyvärr inte så. Fick nöja mig med att önska livert hur föraren och torka av det värsta av snöblasket! Träffade sedan en trevlig tant som jag pratade med resten av vägen hem nästan. Hon hade köpt några isdubbar och satt på under skorna som tydligen var skitbra!

Kom hem, käkade kyckling och var lite med Johan och Julia! :} Efter en stund gav vi oss iväg till Johans pappa och där var vi en sväng. Bytte julklappar med varandra, om än lite sent! De fick en tavla med ett kort på Julia i och jag fick en massa bra hudkrämer, scrub, fotfil, tofflor m.m! Kanonbra ju, ska ta ett fotbad snarast möjligt! ;)

Nu i kväll har det inte hänt särskilt mycket. Kollat på tv, lekt med Julia, läst tidning, suttit här och lyssnat på musik. Ska bara lyssna lite till, sen ska jag sova!

Tråkigt inlägg, förlåt!
Puss och godnatt! ♥




 Mirre en hundtoka bakom linsen

Ohh naaaw vad rart =D. Vad är det för typsnitt där det står Julia?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?