Julia, storasyster?
Publicerat den

Den här veckan betyder något för mig. Det här är nämligen den veckan som jag lämnar mina tonår. På fredag den 4 februari så fyller jag 20 år, wiho! Det känns underbart skönt att äntligen få bli vuxen, fast samtidigt lite sorgligt. Jag skulle vilja vara kvar i tonåren bara ett litet tag till. Inte behöva bli gammal & grå..hehe. Helt plötsligt får Julia en vuxen mamma {och pappa, eftersom Johan blir 20 i morrn!}. Örs, jag vill inte bli gammal! Fast samtidigt är det väl ganska skönt att bli äldre, få mer ansvar och kunna bestämma själv osv.

En annan tanke som jag har i dag är att jag vill vara gravid. I alla fall bara över en dag. Själva magen och det eventuella illamåendet kan jag gärna skippa, men just själva ultraljudet vill jag gå på! Se hur bebisen ligger och sprattlar och har sig där inne och tänka att Julia ska bli storasyster. ♥ Menmen, det är bara en tanke! Jag vill och tänker inte bli gravid än på ett par år, det skulle inte fungera såsom det ser ut just nu.

Den här veckan följer jag Idas exempel och kör på shakes. Jag vill komma i mina jeans ordentligt till på fredag! :}

[LÄNK]




 Mirre

Ohh vad coolt att fylla 20 år, et är ju jättehäftigt ju =D. Men hallå, vaddå du kan väl inte ha åldersnojua nu, det är ju minst 20 - 25 år tills du ska börja ha sådna tankar, det är inte alls ngn fara på torpet toka, hehe



Om du känner dig gammal, hur ska då jag känna mig som blir 32?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Vad ska jag tänka som fyller 24, nästa år 25, ska jag känna mig som en pensionär redan då? ;P



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?