Körlektion och Elins esplanad
Publicerat den

Åh jag är så trött att jag tror jag spyr! Jösses! Det tar på krafterna att köra bil... I alla fall för mig.
Det gick sådär i dag, om jag ska vara ärlig. Var inte särskilt fokuserad och mestadels trött och lat. Varför då?? Kan jag inte vara det någon annan dag än just de dagarna då jag har lektioner? Hur som helst så har jag nu bokat in en utbildningslektion, men dessvärre har jag råkat glömma dag! Var det den 25/1? Jag tror det..

Gick en sväng på Elins esplanad efteråt med mor o far och fikade på Waynes. Fan vad dyrt det ÄR! Aldrig mer. 30 kr för en festis liksom... -_- Köpte i alla fall lite prylar; armband, cardigan till mini, en röd bh för 60 kr {! halva reapriset..}, foundation, foundationborste och sen hade mamma köpt en klänning till mini också. Grymt sött!

Har lite dåligt med bilder känner jag. Måste utöka mitt förråd! Får ta och göra det i helgen.
Kram!



 Lilla bebis

Svar: Tack, ja studiobilder är roligt. Att fota i studio är väldigt tacksamt det blir väldigt fint. Roligt för dig att dit med din tjej.



URL: http://lillabebis.wordpress.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?