Malfisk
Publicerat den

Ordning: Siluriformes (fisk)
Ändra din inställning. Min gåva till dig är att omvärdera.
Här gäller det för dig att ändra inställning till livet/till dig själv/till andra. Din inställning skapar de resultat du får. Med andra ord - det du förväntar dig är också det du får.


Jahaja, se god dag då.Malfisken var det djur jag hamnade på i dag när jag som vanligt fick fram ett djur i min underbara bok. Detta är alltså det som jag behöver tänka på i dag! Vad kan det betyda då? Det skulle kunna ha med att göra att jag försöker minska i vikt, det tror jag nästan. Jag vet att jag ju väljer själv att sätta samman det med något, för vad man än får för text så kan man ju relatera det till något. Men jag tror att det första som man kommer att tänka på, den grejen är det! Grejen är att jag tycker att jag HAR ändrat inställning. Jag har slutat upp med onyttiga saker och jag försöker tänka mig själv som smal oftast. Även om det är en ren lögn.

Menmen, jag ska tänka på det här!



 Mickan

Detta år ska vi försöka att bara äta onyttigheter på helgen. Jag hoppas vi lyckas. Det har gått bra hittills. :)



Ja, det är jättegott. Du får ta och prova nångång. ;)

Åh, tack så mycket. :)

Kramar



URL: http://angel-like.com


 Mirre en dalkulla bakom linsen

ja det var ju den tanken som slog dig och då är det ju säkert det också som var rätt. Det verkar vara en intressant bok, lite sådär måbra tänka =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?