Nyårslöfte?
Publicerat den

I år har jag ett löfte faktiskt, och det är att inte äta onyttigt. Inom den kategorin ingår läsk, godis & fika. Hittills har jag hållit mig borta ifrån det, men å andra sidan är det bara 3 dagar.. Haha. Men det ska gå, jag ska lyckas! Känner mig inte ett dugg sugen på det så jag tror inte att det ska vara några problem. Måste verkligen bli av med de här extrakilona nu, det är lika bra att det börjas i tid! Jag undrar hur mycket jag kommer gå ner genom att enbart sluta med onyttigheter? Antingen går jag inte ner något alls, eller också går jag ner mer än jag kan tänka mig. Fast det vore surt om jag bara gått ner typ 1 kg nästa nyårsafton... :P Då lipar jag!

Annars har jag faktiskt bara mål för i år. Dessa är:
° Ta körkort!!!!
° Ta hand om Julia
° Må bra & ha roligt

Har ni några nyårslöften eller mål i år? :)




 Din kille som är sjuk <3

Gulligt <3 blogger, försökte ringa dig ganska nyss



URL:


 Mirre- Foto & hundtoka

Har du ätit mykt onyttigt innan så gårdu ju såkalrt ner i vikt genom att sluta med det. Det gäller ju att röra på sig mera också, ut och powerwalka osv =D



Det klarar du

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?