Två dagar i samma inlägg
Publicerat den

Glömde totalt av 30 dagar 30 inlägg i går, så vi får ta två dagar i samma nu igen då! Det tror jag inte att ni dör av, eller? ;}

Dag 22
– Det här mina mindre bra på
Att vara envis! Jag ger upp nästan direkt oavsett vad det gäller på grund av att jag helt enkelt tappar orken, lusten och motivationen. Förutom inom en grej, och det är när jag vet att jag har rätt. Hehe. ;} Är jag alldeles bombsäker på att jag har rätt så kan jag nästan döda för att verkligen få min vilja igenom eller vad det nu än handlar om. Jag är inte heller särskilt bra på datorer och på att meka med fordon. Det är inte riktigt min grej. ;}


Dag 23
– Det här gör mig glad
Snälla människor! Det är inte ofta man möter genomsnälla människor, men när man väl gör det så är det underbart härligt! Sedan blir jag glad av att andra är glada och när andra mår bra. Mina djur, Julia osv. Sen skulle jag bli väldigt glad om jag klarade mitt körkort.. Och just det! Jag blir väldigt glad om jag har rätt, haha. ;}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?