Väntar..
Publicerat den

Det kommer upp en tävling senare i dag! Jag tror att ni kommer gilla den! Håll utkik! :}



 Linnea Mårs

Hej! jag vill verkligen vinna ett close up filer, för jag har inte råd med något macro objektiv, så det skulle vara underbart om jag vann ett sådant filter :)

Ja, det var andledningen, ^^

/linnea



(lägger ut det på min blogg :D )



URL: http://infocuse.devote.se


 Marre!

Jag har tyvärr ingen blogg,kan jag fotfarande vara med?

Snälla? Jag kan länka till dig från min msn,eller ladda upp en bild på Bilddagboken. (där jag hittade dig.)

Förklaringen nu varför just jag vill vinna.



Jag har alltid viljat ha en systemkamera,och jag fick inte det till julklapp. Jag blev väldigt besviken,och arg på mina föreldrar. Nu är det nåra veckor kvar till min födelsedag(2 veckor om man ska vara exakt.)Och jag önskar mig väldigt mycket en systemkamera! Jag har snackat med min mamma,och hon sa att hon ska köpa den till mig,

själv bor jag i en lägenhet,så vi har inte råd med så mycket,vet att det inte kostar så mycket med close-up filter. Men jag känner på mig,att jag inte kan be om det också.

De kommer inte veta vilket eller någotsånt.

Så det skulle betyda mycket om jag skulle få vinna detta!

Tack för att du tog din tid att läsa detta,

förresten det skulle bli en underbar födelsedag present,haha.



/Marree.

(MEJLA MIG ELLER SVARA PÅ KOMMENTAREN I BLOGGEN,OM JAG KOM MED,SÅ JAG VET,SÅ JAG KAN LADDA UPP BILD,ELLER DET DU ÖNSKAR.)



URL:


 Simon Larsson

Hej! först måste jag säga awesome blogg ;) men aja, varför jag vill vinna ett close up filter är för att jag ÄLSKAR att ta när bilder, jag har kollat på dom här ett tag och önskade mig ett i julklapp men fick inte ett :( Men tack i förväg.



/ Simon



URL:


 Anonym

JAg skulle så himla gärna villa ha ett, är fattig student med drömmar om fotograf. Har tittat på filter länge och har endast mitt UV-filter;) Tycker att du har en väldigt söt blogg(Y)

Jag kommer inte på något mer att skriva

(eller lögn jag kan skriva 100 saker mer men de kommer du tröttna på)

Skulle vilja ha close up 10+ Men blir glad för vilket som helst:D



URL:


 Brilla

JAg skulle så himla gärna villa ha ett, är fattig student med drömmar om fotograf. Har tittat på filter länge och har endast mitt UV-filter;) Tycker att du har en väldigt söt blogg(Y)

Jag kommer inte på något mer att skriva

(eller lögn jag kan skriva 100 saker mer men de kommer du tröttna på)

Skulle vilja ha close up 10+ Men blir glad för vilket som helst:D



URL: http://brilla.devote.se/


 fanny

Jag hade velat vinna just för att jag inte har råd med ett macro objektik. Jag fotar en hel del men ända sedan jag köpte en systemkamera så har det blivit minder och mindre närbilder (som är så fint) Det är tråkigt...



URL: http://fannyelina.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?