1 juli
Publicerat den

Första juli och regnet ligger i luften.
Vädret får mitt huvud att värka och Julia var så trött att hon nyss somnade. Jag funderar själv på att slumra en stund, men jag måste göra mig i ordning och städa lite. Här hinner man inte sova! I gårkväll satt jag uppe och tittade på The Killing, gud vad kär jag blev. Det är helt enkelt något med den där Joel som jag.. gillar!  Hur som helst så är det en serie på hela 13 avsnitt, orkar man se alla tro? Jag satt och lipade i slutet i går eftersom det var så fruktansvärt sorgligt. Jag kunde inte hjälpa det, tårarna bara sprutade! ;O

Nu till något roligare. De senaste dagarna har ju ägnats på badet här i Hjo men i dag tänkte jag dra in till Skövde och till Stellas Lekland. Det kan säkert finnas något där som faller Julia i smaken. 100 kr kostar det för 3 timmar, men då är det bara för Julia det kostar. Vuxna över 17 år går in gratis, och barn under 1 år. Rätt skönt! :}

Den här bilden hittade jag i går ↓ Den är tagen för ett par månader sedan, men den är så typisk Julia. Hon älskar kakor!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?