Barnvakt - check!
Publicerat den

Den här lilla busfian var jag barnvakt till tidigare i dag {som jag nämnde i går, men jag skrev det lite otydligt så att ni skulle tro att jag var gravid! Haha, kul bus. Eller inte.. men statistikmätaren åkte upp en bra bit så det betyder ju att ni är lite nyfikna ändå. Trots att ni inte kommenterar!!} Haha, hur som helst.. Jag var rätt nervös innan eftersom jag aldrig har varit med lilla A utan hennes mamma innan, men det gick bättre än bra. Hon var glad hela tiden och till skillnad från Julia så var hon ju lugn och sitter still längre än en halv sekund. Lyx! ♥ Min farmor var här också så att jag slapp all börda själv. Med två små liv som springer åt olika håll och ska klättra överallt och pilla på allt så blir det hyfsat jobbigt! Julia & A är ju bara knappt 14 månader så de leker ju inte så himla bra ihop än. Det är mycket "det är mitt!" "du får inte röra!" "det är min mamma" osv från dem båda, så det är inte helt lätt alltid. Men summa summarum så gick det väldigt bra och jag är gärna barnvakt igen.

Fick dessutom tillfälle att använda Julias hårspänne som inte Julia kan ha ännu! ;}



 Marie

Hihi busunge där =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vilken underbar bild, hon är söt som socker lilla hjärtat. :-)



URL: http://myhappydays.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?