Delar av mitt rum
Publicerat den

Hrrmm, jag har inte alls en förkärlek till upphängda kläder.. host! ;} Tidigare i dag var vi på Hem & Hobby där jag skulle investera i några snygga bastkorgar till min byrå. {Alla mina saker ligger där huller om buller bara, så stökigt och tråkigt!} Tyvärr fanns det inga snygga så det fick bli en liten att hänga på väggen istället, och nån annan liten tygpåse som var rätt söt.  Trodde att jag skulle dö där inne bland allt folk, febrig och dan. Och hemvägen.. Tur att det liggen en kiosk mitt emot så jag kunde köpa mig en festis. Haha, men är inte kaninen för söt!?! Han sitter där i och har't gött nu.



 Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Tack :)

Ah okej, men var kan man hitta Camera raw? Har googlat massa men kan inte hitta en som funkar.. Jag har Photoshop CS3, funkar det till den? :)



URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?