Djävulskt trött
Publicerat den

Bild tagen den 6 juli

God kväll! Jag är så jäkla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hah! Gud, jag tror att jag går och lägger mig. Kan ni fatta att juli snart är över? Redan den 24 i dag..  Grattis till min mamma & mormor som har namnsdag i dag också! Snart är den även min tur.. i oktober. ;} Då är det Isabella. Med tanke på att vädret är som det är så har jag inga toppenbilder att bjuda på tyvärr. Kameran får fint ligga på hyllan och vänta på bättre tider. ^^ Fast man kan ju faktiskt så riktigt fina bilder i grått väder. Riktigt bra till och med! Jag har väl bara ingen ork just nu. Men den kommer nog snart tillbaka! :D




 Jeanette

Alltså hur blir ju bara sötare och sötare för varje dag som går..

Följer din blogg precis hela tiden kul att se likheterna mellan våra döttrar. Tyvärr bloggar jag inte längre har en paus, men vill du fortsätta skriva så gärna via facebook om du vill.. Vore trevligt.



Jeanette Angel Johansson i så fall..



Ha nu en bra dag



URL: http://aurorasmamma.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?