Fiorire
Publicerat den

Julia är med mormor & morfar på stan medan jag sitter här hemma och snorar. Hoppas bara att Julia slipper en förkylning! Är rädd att hennes stackars öron kommer att påverkas i så fall.. På tal om förkylning! Det tror jag är ett sådant där ord som många stavar fel på eftersom det stavas förkyld. Att det skulle vara förkyldning. Det skrev nog i alla fall jag förut, men jag är ju rätt korkad när det gäller svenska språket så jag får skylla på det. ;} Men är man osäker {som jag var en gång} så är det ju bara att slå upp, på google! Det är ju rätt pinsamt att stava fel.

Well, i dag får bli en vilodag. Mamma och pappa var snälla och tog Julia i morse så jag fick sova lite extra. Jösses, hur ska jag klara mig själv sen tro? Haha..

Hoppas ni får en bra dag, och att det inte regnar på er! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?