Mat
Publicerat den

Solen skiner! :}

Har varit ute och klippt gräset, det slutade med att den stackars gräsklippar'n dog. För mycket gräs i uppsamlaren och för lite bensin - ingen bra kombination. Ska köra gräset plus en massa skräp till tippen senare, för att sedan bege mig till Skövde. Det får bli en tripp till Stellas Lekland i dag igen, och Mc Donalds! ;} Jag tror att jag är lite matberoende. Varenda gång jag vet att jag ska käka nåt gott så blir jag så glad och upprymd, haha. Som Mc Donalds! Samma sak när man gick i skolan och man visste att det typ skulle vara spaghetti med köttfärssås eller liknande, då gick hela dagen mycket bättre. :D Annat var det när det böjds på järpar, soppa eller gammal fisk.. Eller det här: gummibiffar!

Hade ni bra mat i er skola? Vad var er favoriträtt/äckligaste rätt? Haha, mysko fråga kanske, men alltid kul. Hoppas att skolmaten är bättre när Julia börjar. Annars skickar jag med henne en matlåda med en massa gött i. ^^

Okej, det var inte riktigt meningen att det här inlägget skulle handla om mat, men det får det väl göra nu då bara för det. På tal om något helt annat så har jag på mig ett par riktigt tajta shorts i dag, som jag använde sommaren 2008. Ungefär i samma tid som jag vägde 55 kg {då var de inte tajta} . De är vråltajta, men jag får på mig dem! ;}

Nytt halsband som jag fick av mamma när de var på Kreta!

xoxo






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?