Östergötland
Publicerat den

I fredags var vi i Östergööötland hos mina släktingar! :} Besökte bland annat Julias gammelgammelfarmor, alltså hennes morfars farmor! Det är ett bra skäl till att skaffa barn som ung. Det drööösar med släktingar! En grej som jag är lite sur över är att det finns så himla många bra och roliga lekparker runt om i Sverige - men inte i Hjo! Här har vi bara en massa trista gamla klätterställningar och halvruttnade gungor. I Vadstena fanns det massvis med roliga gungor, gungbrädor och rutschkanor. Även i Karlsborg finns det en jättefin lekpark! Man kanske kan skriva in till kommunen och be dem köpa in någon rolig sak? Det skulle nog uppskattas hos många tror jag. :D

Var bara tvungen att täcka mitt ansikte för jag gör något oerhört konstig min!
Men kolla här ↓ Så otroligt sött och jag har aldrig sett något sådant innan. Himla smart av svanarna att bära med sig bebbarna! Som tur var så hade de sin "badbrygga" där bak så att de kunde hoppa av mamman och simma själva en stund. Tog 1000 bilder tror jag!




Lyssna på den här sköna låten så länge! :}
Puss och kram!



 Marie

Men du så sött med svanen, ser ut som hon är typ en skål som de ligger i, mycket praktiskt.



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Petra

Men guuud så sött! Jättefina bilder du tar!



URL: http://petrastips.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?