Slöjdmässa bland annat
Publicerat den

Jag och Julia har varit nere på slöjdmässan ett tag och jag kunde inte motstå ett supersött förkläde till henne! Jag visar det när hon har på sig det, just nu sover hon! :} Det var en hel del stånd med en massa tomtar, troll, hjärtan, änglar, skålar, smycken, kläder osv. Eftersom vi var där runt 10-tiden var det inte fullt så mycket folk, inte så att man behövde simma torrsim för att ta sig framåt i alla fall. Julia fick leka lite i lekparken och dricka festis innan vi gick hem i v ä r m e n!

Senare i dag ska vi på kalas hos min morbror som blir 24! Ska bli roligt att komma iväg, det tycker nog Julia också! På tal om något helt annat så fick jag en bild av Julias farmor härom dagen. Vi provade hattar där sist ↓ Jag kan ju faktiskt vara utan, men Julia klär riktigt bra i det!

Och på tal om något helt, helt annat så höll jag på att skita ner mig i går när jag hörde glassbilen utanför vid typ, 21-tiden. Jävlar! Hjärtat upp i halsgropen bara. Tack för den. ^^,

Det är det här jag älskar med facebook:

Västgöte och het, jo tack jag vet.
Snygg och läcker, tack det räcker.
Västgötsk och smart, så uppenbart.
Alla vill se oss falla, men vi västgötar knäcker dom alla.
Tro ord räcker, västgöten föddes läcker!
Västgötar är heta, det ska alla veta.
Sätt in detta på din logg om du är en stolt Västgöte!


{Fast ni behöver ju inte titta på bilden ovan när ni läser det. :P}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?