Vattna..
Publicerat den

Nu i kväll har jag vattnat alla blommor och växter som vi har här i trädgården. Det är inte så lite det.. Jag brukar inte tänka på det annars, men vi har tamejtusan växter i varenda vrå! Tog mig ungefär 45 minuter att vattna alltihop, och då slog det mig hur tråkigt det var. :P När jag stod och vattnade på ett litet träd i form av en rönn, så fick jag en syn framför mig om hur stort det trädet kommer att bli, och att jag förmodligen inte kommer att bo kvar här då. Frågan är; vem kommer att bo här? Och kommer jag att få se det trädet när det är stort? Själva bilden jag såg framför mig kommer jag aldrig att glömma, det är en sådandär typisk syn som för alltid kommer att finnas kvar i mitt minne.

Så är det med en del saker för mig. Säkert för er andra också, men för mig händer det då & då. Man bara vet att det där, just det där, det kommer jag att minnas jämt. Det kan handla om vad som helst. En lärare som säger en viss mening, en händelse, en syn eller en tanke. Coolt! Det behöver inte vara viktigt.. det bara etsar sig fast!

Länk




 Anonym

Haha ja den tungan är inte nådig minsann då det är varmt, jag tycker själv att den är lite för mycket, skratt



TACKAR, kul att du saknat mig =D



kramar



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?