Hon gjorde det!
Publicerat den

God kvällen på er

Ytterligare en otroligt fin dag som har tillbringats utomhus. Varmt och lagom med vindar, helt underbart! Julia har badat, kastat grus, busat, åkt vagn och lekt i lekparken. Lite nostalgi var det allt för mig som brukade leka i den lekparken när jag var mindre, för omkring en sisådär 10 år sedan. Nästan allting fanns kvar, lika risigt som då. ^^ Julia trivdes bäst i sandlådan, men solen & värmen var enormt het just då, som i en gryta, så vi for hem och badade i lilla poolen istället.

Jag har precis målat mina tånaglar, det händer inte alltför ofta kan jag säga er! Färgen korall blev det, det tycker jag är snyggt! Nu är jag snart brun också så då passar det ju ännu bättre! :}

Julia somnade 19:50 i dag! Helt underbart! :} Jag satte ner henne i hennes säng och satt och sjöng så fint intill. Hon skrek lite och var sjukt svettig {det är ju inga minusgrader i luften direkt..}, men till slut kunde jag inte låta henne stå där och lipa, så jag lyfte upp henne och vaggade henne till sömns. Det gick på några minuter och sedan sov hon som en stock. Vi gillar't! :}

Rabarberpaj stod på menyn, men jag blev inte mätt! Åt ju knappt något, nu ska jag plundra skåpen tror jag..
kram!



 Marie

Jättefint med korallfärgade naglar och speciellt då man är brun som du säger =D



rabarberpaj är gött



URL: http://myflowergirl.logg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?