I love you
Publicerat den

What a day! :}

En dag som till en början var ganska tom på händelser gjorde en snabb vända och blev en riktigt händelserik, rolig dag. Jag har för första gången i mitt liv kört en åkgräsklippare, till exempel. :} Jag ringde min kära vän Malin och frågade vad hon hade för sig, 20 minuter senare var jag på väg dit. Hon bor på landet med en massa djur och Julia var minsann lite skeptisk till det hela i början. Det var hästar överallt, och en hyfsat påflugen hund som gärna pussade på henne. Hon ville vara intill mig hela tiden, men hon hade roligt ändå!

När jag är på landet känner jag mig så oerhört töntig och som en riktig "storstadsmänniska". Haha, egentligen helt omöjligt eftersom jag inte ens bor i en stor stad. Hur som helst så känner jag mig så klen och värdelös. Rädd för att slå mig och rädd för att smutsa ner mig. Töntvarning! Jag älskar ju landet, det gör inget om jag blir skitig. Detta beteende måste försvinna! Julia satt på en ardennerhäst, den var stor som en...! Dessutom åkte vi hölass {tur att vi inte är allergiska i alla fall, då är det ju helkört att bo på landet..eller det går väl, men då får man ju ta en massa mediciner hela tiden. Men det är det fan värt!! :D} Nu gled jag ifrån ämnet, men vi hade en rolig dag minsann!

Nu sover Julia så sött i sin säng intill sin alldeles nya Bukowskikanin! Den var så oerhört fin och mjuk, jag var bara tvungen att ge den till henne.

Julia, jag älskar dig! ♥





 Marie

jag gillar landet också och trivs där, men skulle inte kunna bo så, skulle känns mig för avlägsen och för långt från stan osv. Så jag kan förstå. Inte så att jag är rädd att skita ner mig, mera att jag är rädd för alla djur och kryp och sådant, fniss



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?