Mås flyger all världens väg
Publicerat den

Måshelsiket blåste all världens väg där uppe i luften. Full storm var det så det är förståeligt! En grej som är roligt med måsar, det är att de alltid finns i närheten av en trots att man inte ser dem. Ena stunden är det lugnt och tyst, tar man dock fram lite bröd eller någon annan mat, då kommer de flygandes och kacklandes och bara väntar på att bli matade! ;}

Jag har en liten fundering. Jag vill verkligen fortsätta med fotograferingen. Inte för att jag har börjat, men i alla fall. :P Jag märker redan nu när jag inte tar bilder varje dag, att jag blir sämre och sämre och att bilderna inte är särskilt fagra, jag ber om ursäkt för det. Men jag hinner inte ta en massa kort när jag samtidigt ska ta hand om Julia.. Hur som helst! Det dumma med mig är att jag inte vågar ge mig på några direkt uppdrag eftersom jag vet att jag inte är särskilt duktig. Jag har inte en massa reflexskärmar, blixtar osv, som jag tycker att man ska ha för att få till en snygg bild! Visst, man kan väl få till en bild ändå, men ska man ha betalt för det så tycker jag att man ska ha det mesta! Fast å andra sidan, det finns ju ingenting som säger att jag inte kan fotografera för min egen del? ;} Sa jag emot mig själv nu? Det är ju billigt och bra! Fint att ha egna tavlor på väggarna också. MEN, att ha en egen liten studio i mitt framtida hus och ta bilder på barn/familjer/blommor/stilleben osv, det är min dröm! :D
Men då måste jag bli bättre! Öva öva öva..






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?