Tatuering på armen
Publicerat den

Jag tycker att det är himla snyggt med text på armen. Ont gör det, men det är det värt! Jag har tänkt efter lite. Jag måste sluta vara så anti tatueringar, det spelar väl ändå ingen roll senare? Jag menar, ska man tro på alla medium och liknande så är det ju själen som vandrar omkring i olika skepnader, kroppen har vi bara en väldigt kort tid. Då känns allting plötsligt så meningslöst. Varför ska man bry sig, menar jag? Ingen eller 40 tatueringar, det spelar ju ingen roll. Rund eller smal, whatever. Det enda som kroppen spelar in är ju hälsan, alltså hur vi mår. För ju längre kroppen orkar med det här livet, desto längre gör ju även våra själar det. Är jag ute och cyklar? ;/ Kanske, men jag ska nog banne mig köra på det här ↑

Kanske inte just den texten men..
Betydelse: Den gudarna älskar dör ung



 Anonym

Det är så jävla snyggt, har dock hört att det gör förbannat ont! Jag är också sugen på att köra där!



URL:


 Erika - I Väntans Tider ♥ FYLLER 25 ÅR I DAG

Ja det är en jäkla skit kommun! Vi får se vad som sker som sagt.



Okej, fin var den iaf! :)



Snygg tatto! :)



URL: http://erikasblogg.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?