Tryck F5 - feel the difference
Publicerat den

Wiho! :}

Den nya designen är på plats, jag har valt att kalla den för "Kallt ljus". Använde nämligen en action vid det namnet till bilderna i headern + probilbilden i menyn. ;} Som ni ser så är det ingen radikal förändring som har skett, men en ny lite roligare bakgrund och en ny header. Samt en blå färg lite här och där. Har gått och blivit förälskad i blått tror jag, har det på allting. Konstigt, jag som aldrig har varit särskilt mycket för den färgen förut {har alltid varit rött!}. Menmen, någon gång ska vara den första!

Kanske att det kommer lite mer bilder i menyn senare, men nu får det vara såhär! :}
Vad tycker ni? Den här eller den innan?



 Therese

Hejsan!

Jag undrar om du fortfarande gör bloggdesign till andra? Du gjorde en åt mig för ett tag sedan. Skulle vilja uppdatera den lite och behöver din hjälp! :D



Hör av dig! :)



URL: http://thereserunbom.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?