Knottbiten
Publicerat den

Julia mår mycket bättre!
Penicillinet får hon i sig morgon & kväll och det går över förväntan! Varannan sked yoghurt, varannan sked penicillin. Smakar bläh, men hon öppnar munnen så glatt! Bara i morgon kvar, sen är skiten över!

Var uppe i Högaliden i dag igen och hade lite intervall. 30 steg gång, 30 steg jogging. Sedan blev det mer jogging och mindre gång. Fantastiskt vad kroppen vänjer sig! Känner mig hur som helst riktigt nyttig nu och det är ju alltid något. Johan var med och tog hand om Julia, och stackarn blev helt knottbiten. ↓

Det blev hon visserligen i går också, men inte lika mycket. De försvinner förhoppningsvis under natten, och de verkar inte klia eller något för hon har inte rört vid dem.

Har för övrigt skrivit ut en anmälan om dagis för hennes del. Hon ska inte börja förrän nästa år, men det gäller att vara ute i god tid. Jag och Johan är överens om vilket dagis det blir, men vi får se vart hon kommer in! :}

Nu; plugg!



 Marie

Ja, verkligen, men samtidigt lite lyxvara, för jag behöver ingen, hehe



Ohh snuttan så knottbiten =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Marie

Ja, lika spännande tycker jag =D. vet faktiskt inte, kanske imorgon i bästa fall. Vet att hon håller på med den, men är jag nöjd direkt borde den ju komma snabbt =D



Vill ha den nuuuuu =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Marie

ja och bättre det tar tid så det blir ordentligt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?