“We may have all come on different ships, but we're in the same boat now.”
Publicerat den

Ajajaj, två dagar i rad på badet känns i hyn kan jag lova. Har bränt upp halva ryggen och höften (?). Med andra ord sitter inte underkläderna så skönt som de borde.. ;P Julia trivs som fisken i vattnet {i vattnet!} och i dag doppade hon huvudet för första gången i sitt liv. 2 gånger till och med. Jag har tidigare inte vågat göra det eftersom jag varit rädd att hon ska bli rädd för vatten och inte våga bada mer. Men i dag kunde jag inte hålla mig längre och gjorde ett försök. Det gick bra!! Inte ens en kallsup tror jag att hon fick, bara en liten chock eftersom hon antagligen fick vatten i ögonen. Min sötnos! :}

Jahapp, snart är juni över. Hualigen.. Time goes by, som det så fint heter.
Nu är det mindre än ett halvår kvar till julafton! Vad ska man önska sig tro? Jag tror att det får bli lite saker som jag kan ha i mitt framtida hem. Lite grytor, stekpanna eller varför inte en dammsugare!? En dammsugare är ju ett måste, jag hatar att sopa. Man får aldrig med sig allt damm eftersom allting fastnar i borsten... Märks det att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om?

Meningen med det här inlägget var väl mest att visa vilken fantastisk bild jag tog i går {om jag får säga det själv}. Vid Mullsjön, ett gäng båtar. Just nu är det en såndär vacker solnedgång igen, jag var nyss ute och gick nämligen och såg en del av den. Tusan att man missar den 364 dagar om året pga.. lathet? :/

Kram!



 Marie

Satt och gassade i över en timma i solen efter jobbet idag och det känns nu, är jättetrött =D



ja, han är tacksam att fota, blir alltid bra på kort och har inget emot det. Jag däremot tycker inte oma tt vara med på kort, är inte fotogenisk, ser bättre ut eg än jag blir på kort. Det är lite trist =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Marie

Se bäst ut i verkligheten är väl mycket bättre =D. För jag står hellre bakom kameran =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Cajsa

jag vill mer än gärna gå en kvällspromenad när jag befinner mig lite närmare dig ;) <3



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?