Another water pic
Publicerat den

Ännu en vattendroppsbild som jag är hyfsat nöjd med!
Skulle faktiskt vilja skriva ut någon bild som jag har tagit och sätta upp på väggen i någon ram. Helst på en blomma eller något, det brukar vara de som blir allra bäst!

Kollar på Gynekologen i Askim just nu samtidigt som jag känner mig kissnödig! Olidligt! Måste vara teet som jag drack som vill ut, haha.

För övrigt så blir lilla räkan 10 månader i morgon, otroligt! Min lilla skatt som snart blir året gammal. I can't believe it.. Hon är sjövild! En riktig buse som ska vara med överallt och hela tiden, annars blir det lip & pip. Förut satte vi på en maskin tvätt men det är lite läskigt när den väl startar och börjar snurra. Själva kläderna kan hon plocka med hur mycket som helst, och trycka på knapparna givetvis!! Men just själva snurrandet och vattnet är lite läskigt..

Utöver detta skulle hon vara med sin morfar och skala potatis, vara med sin mormor på toaletten och leka med kissekatten. Haha!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?