Emma clothing
Publicerat den

Haha, det som jag faktiskt ville visa egentligen, genom att ta en massa bilder, var den här klänningen ↑ Det var den som jag beställde härifrån {LÄNK} I love it! Åh, den är underbar! Så skön och direkt hem i brevlådan kom den. Med inte mindre än 10 frimärken på kuvertet. Lite kallt att gå barbent just den här årstiden kanske, men inomhus funkar det! Annars är det leggings som gäller. Skärper är köpt på Gina Tricot för ett tag sedan. Otroligt osmidigt skärp som jag varmt [o]rekommenderar. De bredare delarna bara glider isär hela tiden och till slut tappar man hela skiten. Haha, men det är rätt snyggt ändå och gör sig på bild!



 Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Snygg!



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Hanna

Hej! Snygg klänning ;) Undrar lite över storleken... Är den stor/liten/normal? Funtar lite på o beställa därifrån också nämligen... Vad tog du för storlek?



MVH



URL:


 Mirjam

Hej! Jag undrar hur du gjorde för att beställa den? :) För det finns ju ingen knapp där man kan trycka att man ska beställa. Ska man maila henne? :) Hur lång tid tog det att få hem den?



URL: http://mirjam.devote.se


 Anonym

Heej! jag är jätteintresserad av denna klänningen men vet inte vilken storlek jag ska ta. Har normalt 36-38.. vilken storlek har du på din och vad brukar du normalt ha för storlek?



Hoppas på ett svar :)



URL:


 Melinda svarar

Anonym}

Hejsan :) Jag har strl M på min klänning och i vanliga fall har jag 38-40. Så S skulle nog passa dig. :}



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/


 Emelie

Hej! vilken fin blogg :) Jag tänkte beställa samma klänning som du... googlade den o storlekar o kom till ditt inlägg:) du har medium.. tror du jag kan ha small? jag har ganska stor byst så i strama" klänningar har jag alltid 38-40 men annars ofta small .. plus att jag håller på att träna mig i form efter min graviditet nu:) är 163 cm lång o väger 62-63 för tillfället... tacksam för svar! :) kommer nog kika in på din blogg framöver !



URL: http://minbebis.com/blogg/emeliecabezos





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?