It's like an angel sighing
Publicerat den

God kväll

Jag ska alldeles strax sätta mig och glo på tv, men innan det så känner jag att jag vill skriva lite här i bloggen. I dag är det den 4 mars och det betyder 2 saker. 1: jag har varit 20 i en månad (!), 2: jag och Johan har varit tillsammans i 28 månader (!). Tiden går... Jag vet faktiskt inte hur pass länge till vi ska räkna månader, men det är ju lite charmigt ändå eftersom det blir så pass många! I love you J

Well, i dag har Julia varit som en liten böld på mig {lite datorsittande}. Jag börjar dock tro att hon mer och mer tycker om sin pappa istället för sin mamma, men när han inte är i närheten så får jag duga. Johan skojar med henne hela tiden och hon gapflabbar! I morse väckte hon honom genom att dra honom i håret och pilla honom i munnen. Sött! ^^

Tack för era tips om vad jag kan ha för hobby förresten! Jag har faktiskt varit ute och gått både i går och i dag, 3 km. Soptippenrundan som vi kallar sträckan, går runt kvarteret här och att vi kallar den för just soptipp beror på att soptippen en gång i tiden låg här. Men inte nu längre, nu är skiten väck. ^^ Skönt, för det luktade blä av speciellt alla gamla buskar och jord osv som folk slängde.

Yoga är ett mycket bra förslag, och jag tror till och med att jag ska föra det vidare till meditation. Visste ni att 1 timmes meditation motsvarar 6 timmars sömn? Inte illa för en småbarnsmamma som aldrig kan vara säker på att få sova. Även om jag har haft en gudomlig tur.

Nu får det vara slut på allt porslin på ett tag. Jag tror att jag blir tokig.






 Mirre en daltoka

Klart hon tycker lika mykt om er =D. Men sådär känner man ju, jag kan relatera till Bellman =D, ibland ärhan mest för mig och ibland husse, men mest mig =D



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Det låter som en kanon present tycker jag!

Jag har själv gjort några enstaka smycken för längesedan.

Det är kul. vill göra det igen. men känner att jag måste ha mer tid, haha känner mig stressad av inget just nu :P



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?