Jim's värld
Publicerat den

Hellu :}

Gud min statistik har verkligen ökat de senaste dagarna, dock inte kommentarerna. -_- Men jag ska inte klaga på er, jag är själv inte världens duktigaste människa när det gäller att kommentera. Jag vet inte varför egentligen, men det blir bara inte av att man gör de. Inte alltid i alla fall! Så jag förlåter er.. ;}

Jag och Johan sitter och tittar på Jim's värld. Är det något som ni brukar kika på? Nu måste ni kommentera! Jag tycker att det är superkul.

Ni vet det där om att jag behövde en hobby? Nu har jag funderat ytterligare lite, och kommit fram till att jag vill testa att virka mina egna kläder! Virkat är ju så himla inne i vår nu så varför inte! Vad vet jag inte riktigt än, men jag får försöka hitta något mönster på nätet. Där kan man väl hitta allt I guess! ^^




 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Nej, ibland kollar jag på det, när det inte finns något bättre på tv typ ^^



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Du jag ÄSLKAR Jim's värld! Det är så sjukt roligt haha!!! :D

Jag och en kompis har precis bestämt oss att börja sy kläder, kjolar och sånt. och jag älskar allt som har med 50 talet att göra så, blir väl lite prickiga kjolar åch sånt! :D Haha. älskar Rockefella's kläder till barn, underbara :D



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?