Njut av din kropp och bli vän med den
Publicerat den

Nu har Nelly ↑ flyttat ut från garaget eftersom minusgraderna inte längre är lika populära! Undrar om hon saknar radion? Den var nämligen alltid på lite svagt, så att hon inte skulle känna sig ensam. Nu hör hon väl endast blåsten kan jag tro. Fast betydligt mysigare är det ute på altanen eftersom hon då kan vakna av fågelkvitter och av att solen går upp!

I helgen solade hon järnet! Hon fick såklart en stol som alla oss andra, och gud vad skönt det var! Vårvärmen måste väl ändå vara den bästa värmen? När jag ser Nelly så tycker jag att hon är så himla söt. Man vill bara ha fler som ser ut som henne! Kanske borde hon få ungar? Fast näe, inte nu! Det har jag inte tid eller plats till. Men senare, när jag har min lilla gård på landet så ska där finnas kaniner i mängder! Älskar kaniner, de är så underbara!

Nu ska jag ta mig ett yogapass!
Puss






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?