Som ett vandrande google
Publicerat den

Jag måste bara tillägna ett litet inlägg åt Johan, min och Julias pappa höll jag på att skriva haha, men Julias pappa och min man ska det vara! I går när han var här så bad jag honom att titta på en grej som har med bloggdesign att göra eftersom jag har försökt mig på det i flera månader men hela tiden misslyckats. Haha :') Det tog kanske... 10 minuter och sedan var problemet fixat. Jösses. Då ska även tilläggas att han inte kan bloggdesign. Eller tydligen så kan han ju det men han sitter ju inte och håller på med det nästan varje dag som jag gör. Han är som ett vandrande google, kanske man kan säga. Har oftast svar på tal och jag tror faktiskt att vad man än ber honom om så kan han lösa det! ;O Det är coolt, tycker jag. Han är vetgirig och jag är nyfiken, som vi så fint brukar skämta om. Fast tydligen så lönar det sig mer att vara vetgirig! :D



 Mirre

Ohh vad great, duktiga ni är. vad var det han hjältpe dig med?

kraamr



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?