Svar om klänningen
Publicerat den

Hellu :}

Mitt i allt designande så fick jag en kommentar med lite frågor kring den här klänningen ↓
Jag köpte strl M och som ni ser är den inte särskilt lång ändå. Går strax nedanför rumpan. Jag är 163 cm, kan ju vara bra att tillägga också, haha! Den är väldigt töjbar så jag hade nog kunnat ta en storlek mindre, men jag tycker att det är snyggt när den är lite lös. Skönast också för den delen! Den finns i färgerna vit och beige och själv valde jag beige eftersom jag fick för mig att den vita skulle bli skitig så snabbt! Dock vill jag inte kalla den så jättemycket beige, utan lite mörkare vit, typ naturvit!

Skitsnygg och jätteskön! Rekommenderar den starkt! Jag fick hem den efter 10 dagar, och då är den ändå skickad från Sydafrika!




 Marie

Suuuperfiiin klänning

Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mia

Jag älskar min nya blogg XD.. snygg klänning hörrudu :D

Jag vill också ha en sådan.. så vi får väl drömma oss bort ihop..



Kram!/Mia



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?