Upplevelsebadet med Julisbulis
Publicerat den

I dag har jag och Johan varit i Skövde och för första gången badat med Julia! Det var en härlig upplevelse må jag säga! I början var Julia livrädd för vattnet och höll sig tätt intill mig. Ville inte alls bada! Men ju mer tiden gick och ju mer hon fick bekanta sig med allt {och dessutom såg hon en annan liten tjej som vågade bada!} så var hon glad och plaskade för fullt! Det var mycket roligt när jag och Johan bubblade i vattnet, då skrattade hon som bara den! Självklart var jag och Johan tvungna att åka vattenrutschkanan innan vi stack också, så härligt!!

Lite shopping hann jag med också för jag var verkligen i behov av en ny mössa till Julia. Hon har redan en som är tunn och bra, men själva designen på den är skum! Man får liksom ta på den 2 gånger eller hur jag ska förklara det.. den är dubbel! Jag hittade i alla fall en ny på Kappahl, dock inte den ovan men nästan! Den var randig men inte riktigt samma färger {hemsidan har inte allt}. Tygstycket till vänster har jag på mig nu och jädrar vad skön den är! Det var ONE SIZE så det fanns inte så mycket att välja mellan. Men den sitter som en smäck!

Nu ska jag byta blöja för femte gången i dag för jag känner att det stinker. ;/
kram!



 Mirre

har en liknande bolero, de är så fina och sköna =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?