29 frågor
Publicerat den

Bästa maträtt? Tacos, lövbiff, black & white - jag kan inte välja. Något med kött!
Bästa efterrätt? Fruktsallad är gott!
Bästa dryck? Coca Cola
Hatdryck och maträtt? Öl och sushi, det är vidrigt, haha.
Bästa alkoholdryck? Jag förtär inte så mycket alkohol, men all typ av cider!
Använder du smör på smörgåsen? Givetvis!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis - då kan man välja & vraka!
Bästa soppan? Kräftsoppa
Favoritglass? Chokladglass
Hur mycket shoppar du för varje månad? Så mycket som jag har råd med.
Har du mer skor än kläder? Absolut inte!
Favoritplagg? Leggings!
Favoritfärg på kläder? Svart och korall
Favoritfrisyr: Långt hår när det gäller mig! Mycket volym ska det vara {fast på vissa passar det bäst med kort hår}
Bästa mönster: Blommigt ♥
Bästa accessoar: Örhängen
Underkläder? Spets
Hatplagg? På mig - jumpsuit. HAH!
Jobbar eller pluggar du? Pluggar slash mammaledig
Vad vill du bli? Lycklig :} {det är jag nu också, men jag vill förbli lycklig!}
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Funkar!
Är lönen viktigast? Huvudsaken är att man får vardagen att gå ihop!
Har du barn? Älskade Julia, 1 år
Är otrohet okej? Nej!
Älskar du någon? Julia, bland annat!
Betyder familjen mycket för dig? Väldigt mycket! ♥
Vart åker du helst på semester? Nu vill jag åka till Thailand!
Bästa klimatet? Lagom är bäst, haha. Tråkig svensk, men vafan!
Hemmafest eller krogen? Beror på humör :}

Hittade en liten lista! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?