Bara en sån sak
Publicerat den

Julia har blivit förkyld. Näsan rinner och nysarna kommer titt som tätt. Tråkigt, men skönt att det inte är värre i alla fall. Hoppas bara på att det går över till på söndag - hennes birthday! Men, en positiv grej med förkyldningen kan ju vara att hon kanske slipper sprutorna på fredag då det är 1-årskontroll för hennes del. Där ingår nämligen också sprutor som ofta resulterar i feber - vilket vi inte vill veta av i helgen då det är kalas som gäller. Vore ju betydligt skönare om hon kunde ta sprutorna veckan därpå.

I går blev det inget bloggande för jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva. Mitt huvud var domt på idéer men jag gjorde rätt mycket ändå, som hade kunnat gå att skriva om. Jag tränade på kvällen med Paulo Roberto, haha. Fyfaaaan vad jobbigt det VAR. Fettförbränning handlade det om och gud vad skönt, men vad pinsamt. När jag gjorde "hästsparken" så kände jag hur hela benen dallrade. ;/ I dag känner jag mig i alla fall lite hälsosammare men tänker träna i dag med! Det är lika bra att köra på när man väl känner någon lust till det!

I dag kunde jag spänna fast bh:n på den innersta knäppningen - bara en sån sak!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?