Då var man igång
Publicerat den



Då var man igång! I dag börjar plugget för min del och efter att läst igenom alla kriterier så känner jag såhär: bajs. Otroligt vad mycket man har tappat på knappt ett år. När man väl är inne i plugget så är det mesta enkelt ju, men nu känner jag mig lite rädd.

--------------------------------
Samtliga svar skall vara i essäform (uppsatsform). Skriv alltså med egna ord och utveckla dina resonemang i svaren. Förklarar och diskuterar man kring sina fakta, så visar man en förståelse för ämnet, det framkommer inte om man skriver för kort. Motivera och resonera mycket i dina svar.
--------------------------------

Buhuu....
Kursen är bara 10 veckor lång som tur är, slut den 8 juli!

Har precis läst s. 6-19 i boken {som jag egentligen skulle göra i morgon, men jag börjar lite tidigare} och det var väl inte så svårt egentligen. Mest lite historia och hur man gjorde med psykiskt sjuka förr i tiden. Lobotomi, bland annat. På torsdag ska jag springa vårruset i Jönköping så då kommer jag ju inte kunna plugga, bättre att börja i tid! :}

Jag startar en ny kategori också; skolan!



 Marie

Duktig du är =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Hanna

Man kommer in i pluggandet snabbare än vad man tror :) Och som du själv säger så är det bättre att vara ute i god tid! När jag pluggade till undersköterska efter stundenten [va också på distans] så gjorde jag allt i sista stund :P



Vårruset är kul! :) Har sprungit de ett par gånger men nu har jag inte kommit till skott och inte kul att springa själv heller ju :P



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Oh, ska du va med i vårruset? :) Nice! Ville också va med, men de kändes inte så bra att ställa upp o va nästintill höggravid. Haha, jag får vänta till nästa år ;)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?