Jag börjar fundera på
Publicerat den

om man över huvudtaget ens behöver ett lösenord till sin hotmail? Jag har aldrig misslyckats med att skriva in mitt lösenord, hur snabbt jag än knappar in tangenterna. Flertalet gånger har jag tänkt: nejfan nu missade jag den eller nu skrev jag alldeles för snabbt och fick med fler tangenter ön vad som behövs. Dock har jag alltid kommit in ändå, knäppt!

Aja, en liten tanke bara. Hur som helst så håller min order som jag beställt på att bearbetas, och jag väntar med spänning. Känner mig sjukt slö i dag också! Jag tror att det har med att göra att jag fick sovmorgon i morse, Julia ville inte gå upp förrän närmare 8! Tjoho, tänkte jag när jag såg vad klockans visare pekade på. ;} Tjohotvärtemot säger jag nu efter att ha gått en lång promenad med Julia. Jag praktiskt taget hängde över vagnen för att orka ta mig framåt, regnade gjorde det med. Kände mig helt utpumpad och nu har jag precis tryckt i mig en banan. Den var nog välbehövlig. :}

Näe, slut med tråkigheter! :} Tell me about your day! Vad har ni gjort/ska göra i dag?
kram






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?