Koka i blod
Publicerat den

Hur kan man göra såhär? Hur kan man vilja skada någon över huvudtaget? Vad är det för fel på folk? Jag blir så förbannad, men i och för sig så sa jag nyss emot mig själv. Jag förstår om man vill skada någon, för jag skulle mer än gärna skjuta idioterna som gör såhär. Men oskyldiga människor/djur? För att det är roligt, eller? Vad är det roliga med att skada någon? Tack och lov för att det finns karma. Dessa hemska människor ska allt få lida för det de gjort! Jag får glädja mig åt det så länge så blir det lättare att leva. Må de brinna i någon fucking eld och långsamt plågas till döds. De får inte vara här på jorden och förstöra för andra, då kan de lika gärna skyffla kol nere i helvetet. Eller sitta fastfrusen och aldrig komma loss. Kokas i blod i all evighet kan de också göra, samtidigt som de får långa stickor inflikade under naglarna! De kan också sakta få bli uppätna av hyenor.

AAAARGH! Fyfan!




 Marie- En fotografernade hundtoka

Carlotta heter det =D, kul att du gillar det, hoppas att du gillar min mer stilrena look på bloggen =D



Ohh tackar, ja jag gillar också dem bäst =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Usch kan ju inte sluta gråta, jävla skadade människa. hur kan man göra så :( fyfan!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?