Långtråkigt
Publicerat den

God kväll snöggingar!
Örs, snoret rinner på mig och huvudet dunkar. Typiskt! "/ Hoppas att du får det roligt på din fest, Malin!
Måste bara klaga över hur jobbigt det är när snoret täpper till hela näsborren så man inte kan andas, eller vad säger ni? Är det inte sjukt jobbigt? Nåväl, hellre snorig och täppt än illamående & trött. Jag tror faktiskt inte att det finns något som är värre än illamående, helt ärligt.

Vad har jag gjort i dag då? Alla dagar är varandra lika känns det som, men jag tog mig faktiskt tid till att duscha i dag! Tillsammans med Julia, fast hon satt i sin badbalja och plaskade. Helt underbart att slippa tänka på att hon ska skvätta ner en med vatten. Nu var det tvärtom, mohahaha. ;} Men hon såg lite frågande ut så hon undrade nog varför jag satt där naken i duschen och tvålade in mig själv istället för henne. Att sitta ner och duscha är för övrigt ingen hit, faktiskt! Känns lite snuskigt om jag ska vara ärlig, men hellre det än att inte duscha alls! Skäms för att säga det men det går typ 1 vecka mellan mina duschar. ^^ Så är det när man är mor!

Tidigare i kväll var jag och Julia uppe vid lekparken som ligger nästan vid oss. Hon skulle gå dit själv samtidigt som hon höll i sin gröna filt. Gick sådär. Hon snubblade ju bara på den där filten och kom inte särsskilt långt. Störande. xD Just det! Hon var så himla söt förut för hon hade det så tråkigt. Man såg på henne hur långtråkigt hon hade det. Gick omkring, vevade med armarna och visste inte vad hon skulle göra. Allting som gick att leka med hade hon lekt med. Så himla gulligt att en 1-åring går runt och har tråkigt! ♥ Hon blir alltmer mänsklig för var dag ;)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?