My green eye
Publicerat den

Jag är beroende! ^^ Köpte mig ytterligare ett par linser, den här gången gröna. De är inte så jättefärgade, utan ska mest förstärka färgen man har innan. Synd bara att de är så himla taggiga runt om {var nära på att säga i kanterna, men har en cirkel några kanter..?}. Är nöjd i alla fall, och dessa kommer nog användas mer flitigt än de bruna eftersom det mest bara såg ut som en misslyckad photoshopretuschering. -_-

I dag har varit en tråkig dag, både för mig och Julia. Vet inte hur många gånger jag bett om ursäkt för att jag är en sån tråkig mamma i dag som inte orkar göra något. Jag har mest legat på golvet och gnällt över att jag är trött/kallsvettas. Dock känns det mycket bättre nu, hoppas att jag är så gott som frisk i morrn så att jag kan partaja! :} Julia fick i alla fall sitt när mina föräldrar kom hem och lekte med henne, jädrar vilket drag det var då! Hon åt hur mycket godis som helst och sprang omkring och skrek glädjetjut! ♥ Choklad gillar hon enormt mycket!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?