Nelly är helt slut!
Publicerat den

God kvällisch! ;}

Sitter ni bänkade framför tv:n, eller? Jag tittade fram till Sveriges bidrag, sedan tog jag mig en dusch! Orkade inte sitta kvar längre och dessutom kände jag att jag var i behov av en skrubbning! Att duscha har blivit vardagslyx för mig nu när jag har en liten bebis, haha. :} Men skönt äre!

Har precis klickat hem en bikini från H&M och några andra saker som jag tills vidare håller lite hemligt. Ni ska få gissa lite senare.. hehe. Kanske ser ni någon skillnad på.. någon/något. Spännande va? ;}

Nelly hade kalas förut. Efter att ha ätit ett par hundra maskrosblad var hon helt slut! ↓ Hon ligger och chillar under sin "trappa" för er som inte hittar henne! ;}




 Marie

Vilken fin trappa hon har och så skönt hon ligger =D



Ja, Eric var verkligen jätteduktig, synd att sista rösten gjorde att han fick 3:e platsen istället för 2.a



Men trea är bra



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Tove

Sv: visst gör det! Det är väldigt mysigt också :)



URL: http://rabbitsfoot.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?