Otroligt..
Publicerat den

är det inte mer än en person som tar illa upp av det här {LÄNK}?? Jag funderar seriöst på att starta värsta striden för att få bort skiten, det är ju overkligt knäppt!

Nåväl, inge idé att sitta och sura, det hjälper ingen! Jag kom precis hem i alla fall efter att ha varit ute hela dagen tillsammans med Ida & Leo. Först blev det lekparken en sväng, sedan käk och därefter strandpromenaden. Mysigt och väldigt varmt. Jag som inte trodde att värmen skulle hålla i sig i dag, men det gjorde den kan jag säga! Sitter här i linne, skjorta, leggings och strumpor.. SKÄMS på mig!

Nu ska jag ut och lägga mig och jäsa i solen, gudomligt skönt! ^^ Hoppas att ni har det lika bra som jag.
Psst, senare i dag ska jag hämta ut ett paket från Buzzador. Jag har kommit med i ytterliigare en kampanj, tjoho!



 Tove

Sv: tack för ditt svar men så långt förstår jag också, det var bara vilken dag jag bytte vecka på som jag undrade över :p



URL: http://rabbitsfoot.blogg.se/


 Wero

Vad är det för Buzzador kampanj? Jag har också kommit med i en, min första :D



URL: http://izredam.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?