Så var det
Publicerat den

fredag den trettonde. Har det hänt  er något oturligt ännu? Det har det inte hänt här i alla fall, skönt! Snarare tvärtom skulle jag vilja säga. Jag och Julia har besökt min moster och fått finfina kläder + en leksak, visar när jag tagit kort! :} Efter det var vi och handlade på ICA där vi träffade en trött Malin, haha. ;}

Nu har jag precis skickat in en annons till SLA eftersom min sötnos blir 1 år nästa vecka!! Myyyy goood! Stora tjejen nu! Man ska ju vara ute i god tid, vilket jag nu var, och nu hoppas jag på att tidningen klarar av sin uppgift. Jag har ju redan betalat och allt! Tråkigt om de missar hennes bild!

Nu sitter hon i sin säng och leker med mina smycken. Hon hänger på sig halsband och försöker hänga på sig armband, men det gick inte lika bra. Hon sitter där med sina nävar och pillar på allt, så sött!

Bortsett från den mörka väggen så ser det riktigt fint ut nu! :}

Pusspuss!



 Malinmm

vart har du köpt vimplarna? :)



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?