Scary shit
Publicerat den

Ser ni någon förändring? Just det, ögonen! Jag beställde hem linser i helgen och i dag kom dem. Från http://www.fargadelinser.com. Om jag ska vara ärlig så ser jag lite läskig ut, oerhört annorlunda. Det kanske inte ni ser? Kanske bara är jag som är ovan.. Det kändes så dumt att sitta här och ta en bild och jag är så ofräsch och äcklig så det fick bli en riktig fjortisbild, haha, men bättre än inget!

Det tog mig hur lång tid som helst att få in dem, fick till och med lite stöd av Ida i min depression, haha. Till slut gick det i alla fall, pju! Dock ska jga beställa hem blå linser istället, det blir nog bättre om det är lite ljusare. På tal om Ida så var hon och Leo här en sväng i eftermiddags, det avslutades med en liten promenad!

Nu i kväll så har jag bakat kakor eftersom vi ska ha kalas här i helgen för lilla Julia. Småkakor med sylt på, och småkakor med smält choklad på, det är mumsigt! Julia älskar dem.



 Marie

Kul att testa annan ögonfärg =D



Nu ligger menyn rätt för mig



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?