Jag är hälften av var!
Publicerat den

Nu har jag precis bakat igen! Har jag väl börjat så kan jag inte sluta, haha. En fransk chokladtårta blev det och den är nyss uttagen ur ugnen. Ser finfin ut! Lovar att ge er receptet ifall den är god, annars kan det ju kvitta menar jag! Brukar ni låta ugnen vara lite öppen efter att ni har bakat? Liksom för att låta värmen komma ut i hemmet. Eller brukar ni stänga den bara? Vi har den alltid öppen, varför inte ta del av värmen? ;}

Julia ligger ute i vagnen nu och i förmiddags var vi nere i hamnen med morfar. Tog en glass och handlade lite på ICA. Nu har jag köpt 120 ballonger och en massa serpentiner. Kalaset kan börja! :}

Nedan ↓↓ kan ni se skillnaden mellan lins och inte lins. Vettefasen om det inte är snyggare.. utan? Säg gärna er åsikt, haha det är ju ni som träffar mig som får dras mä't! På bilden äter jag en satsuma och fan vad goda de är nu! Helt perfekta! Köp i stora lass, är ett tips! En massa vitaminer får man i sig också!

I morse vägde jag mig igen. Jag trodde inte att man kunde bli så glad när man väger 68 kg. När jag var liten hade jag som "mål" att aldrig komma över 60-gränsen, haha. Nu är 60 min drömvikt, typ! Fast äh, jag måste sluta vara så jävla fixerad! Ett par siffror betyder ingenting, man kan vara jättesnygg fastän man väger 80, det är inte vikten som är viktig.

Tack för mig! :}




 M A R I E - En fotograferande Hundtoka

Näee, brukar inte ha ugnen öppen, vi får så rackarns varmt ändå av att ugnen är på



Tycker det är finast när du är utan =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice Bäckstrand

Lägg gärna ut recept på den där chokladkakan sen :)



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Mia

neä o jag väger 88 o tydligen är jag inte ful heller :P jag har gått ner till 88 från 93 mha cambridgen :)



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?