Bajs
Publicerat den

God kväll

Spännande att läsa om era tatueringar, älskar att läsa era kommentarer! :}
Jag får nog vänta lite med tatuering ändå. Hade tänkt att ha det som en liten present till mig själv när jag nått 65 kg, men sedan slog det mig att en tatuering inte är så billig som jag gärna vill tro. Får nog spara ihop några hackor innan! Men det ska bli av, I promise you!

Nu till något roligt!
I morse på Vakna! med the voice så pratade de om filmer, och att byta ut vissa ord i filmtiteln mot ordet bajs. Oerhört roligt tycker jag, man kan ju bland annat ta:
Bajs som hatar kvinnor {män som hatar kvinnor}
Bajsslottet som sprängdes {luftslottet som sprängdes}
Änglabajs {Änglagård}
Bajsfotografen {Bröllopsfotogafen}
osv..

Haha, gud vad fult. Har ni några på lager så hojta gärna till, det kan ju bli hur kul som helst det här! :D
Pöss, på er!

Julia och Nelly chillar! Det ska börjas i tid, så att Julia inte blir pälsallergiker i framtiden! Det får hon inte bli.



 Sophie mamma till Nellie

Precis! Det är så bra att dom får vara med djur redan från början :) Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om Nellie blev allergisk mot pälsdjur :O



Haha vad kul att sätta dit Bajs istället!



Kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Anonym

Hej allt bra ? :D / www.somethingyuolike.blogg.se



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?