Smink från LR
Publicerat den

Om ni undrar vad jag gör när jag inte bloggar nu för tiden, så har jag svaret åt er: jag går. Går och går och går och går! En promenad hit & en promenad dit. Mina ben blir hårdare för var dag och snart kan man nog hugga ved mot dem. Hårda som sten.

Hade beställt lite grejer från LR ↓ och dem fick jag i dag. Supernöjd, nu kanske äntligen läpparna kan blomstra lite! ;} Visst är den rosa färgen på läppglanset fin? Jag älskar den, en riktig färgklick på mitt annars så bleka anlete.


Nu är jag superduperhungrig. Till kvällsmat blir det julmat! Janssons, köttbullar, prinskorv osv. Haha, roligt med gott! Har ni haft en bra dag kära läsare? Tell me about it!



 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen.

Jag har en väninna som säljer för LR. Är deras produkter bra? :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?