My Friday
Publicerat den

Hooohoo!? Här var det dött, men det gör ingenting faktiskt! Solen har skinit i dag och värmen har äntligen hittat hit igen! Jag och Julia har varit ute mycket och jag har fotat med älskade D700:n! Lyx, vill jag kalla det. Bra bilder, bra ljus, bra allt! :}

Vi tog en tripp till Tibro förut för att inhandla Julias 1årsprillesent! ;} Jag ringde Johan för jag tänkte att vi kanske kunde dela på presenten så att hon får den från både mamma & pappa. Jag säger inte riktigt än vad det är, eller okejdå, det spelar väl ingen roll. Det är ett princesstält från Kids Concept ↓ Det var första & sista gången Julia var med och köpte sin egen present, haha. Skulle mer än gärna ha mattan också, men vet ni vad den kostar? Över 1000 kr! Kan säga att tältet endast är 1 m i diameter, så mattan är inte så himla stor ändå! Liite för dyrt för min smak, men jag får väl köpa någon billigare varinat på IKEA i framtiden.

Hur som helst så åkte Johan med och köpte tältet och sedan åkte vi tillbaka till Hjo och handlade. Lite köttbullar och mat till Julia. Sedan lagade han mat till oss {stuvade makaroner och köttbullar} och det var supergott! Tycker att det är väldigt skönt att vi fortfarande är vänner och kan träffas och prata utan problem, framför allt för Julias skull. Tycker att det är viktigt att visa för henne att mamma och pappa är vänner och kan träffas. Så hoppas jag att det alltid ska vara och att hon aldrig ska känna sig "mellan oss" eller behöva höra skitsnack från den ena till den andra.

Är färdig med Patricias design nu, ta gärna en liten titt här {LÄNK}. Alltid när jag designar åt andra så kommer jag på att jag borde ändra min egen också. Har ju haft den här ett tag nu och jag slipar faktiskt på en ny! Kommer väl upp om ett par dagar, beroende på hur snälla koderna vill vara mot mig.


Puss & kram







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?