Maj 9, 2011
Publicerat den

Tycker ni att det ser ofräscht ut med mina fräknar?

Dagen började 05:58 då lillan stod i sängen och ropade på mig. Haha, samma visa varje morgon - samma tid! En mysig väckarklocka. Redan halv 9 var vi ute i trädgården och flummade omkring. Julia lekte med stenar som vanligt och jag sitter väl mest och tittar på, alternativt springer efter henne för att kunna ta emot henne i ett eventuellt fall. Försökte dessutom få en seriöst mor- och dotterkort! Ser ni att den hemska utväxten numera är eliminerad? ;}

Vi for upp till lekparken en sväng där det gungades och klättrades. Skönt med mycket sol och värme! Julia har endast varit iklädd ett linne hela dagen och jag tror inte att hon har frusit. Däremot har hon nog blivit brunbränd. Dags att skaffa solskyddsfaktor!

Bilden är ju bara för jäkla rolig. Mitt i en nys!



Och här nyser Julia! Kan det vara allt pollen i luften, må tro?

Skulle ju egentligen på kalas hos Ebba i dag, men hon var sjuk så det fick bli en annan dag! Krya på dig, Ebbis! :} I stället träffade jag Ida & Leo och vi gick till lekparken och käkade och hade det mysigt! Barnen gungade och busade för fullt. Julia drack en smoothie med smak av mango & banan, mumsigt värre!



Julia hade på sig sitt fina linne som kommer från London/Cajsa! Passar perfekt ju! Tack, Cajsa!
För övrigt så älskar jag Leos solhatt och funderar starkt på att inhandla en likadan till Julis! Dock inte grön/blå utan röd/rosa som det tydligen också fanns. Från Polarn o Pyret! :}

En underbar dag med en glad bebis, fin vän, besök av farmor och finfint väder! Kunde inte bli bättre, tack! :)



 Cajsa

åh vad kul att se att det passade :D söta ni är <3



URL: http://cajsacajan.blogg.se/


 Mia

Du har världens sötaste tös :) <3



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


 Marie

Klart det inte ser ofräsch ut, sött med fräknar ju =D



Prosit =D, fin Julia är i sin tunika

Kramaar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?